Pyhäjokiseutu

Verkkopalvelumme pyhajokiseutu.fi on uudistunut, ja nyt on aika kaivaa asiakasnumero esiin ja kirjautua sivuille. Tilaajat saavat käyttöönsä koko digitaalisen sisältömme yhdellä tilausmaksulla. Seuraavassa vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Saanko minä lukijana nyt jotain enemmän kuin ennen? Kyllä. Aiemmin Pyhäjokiseutu julkaisi verkon uutisvirrassa vain pienen osan sisällöstään. Nyt kasvatamme verkossa julkaistavan sisällön määrää reilusti. Julkaisemme verkossa myös aiempaa pidempiä juttuja, reportaaseja, runsaammin kuvia ja enemmän videoita. Verkossa jutut ovat nyt kaikilla mausteilla.

Mitä tarkoittaa, että sen voi lukea "kaikilla laitteilla"? Sisältö taipuu luettavaksi päätelaitteen mukaan. Millään laitteella et jää ilman jotain juttua.

Onko teidän sivustonne maksullinen? Kyllä on. Tilaaja ei kuitenkaan maksa verkosta mitään lisää, vaan hän saa yhdellä tilaushinnalla luettavakseen kaiken sisältömme, eli jatkuvasti päivittyvien verkkosivujen lisäksi näköislehden.

Voinko tilata pelkän verkkosisällön? Voiko paperilehden tilata erikseen? Voit tilata pelkän verkkosisällön. Tilausmuotoja on kaksi: Verkkotilaus ja Täystilaus. Täystilauksessa saat kotiisi myös lehden, sen paperisen. Paperista lehteä ei voi tilata erillisenä tilauksena, vaan verkkosisällöt kuuluvat automaattisesti kaikkiin tilausmuotoihin ilman lisämaksua.

Olen tilaaja, mutta en ole ennen käyttänyt teidän digitaalisia palvelujanne. Mistä saan käyttäjätunnukset? Tarvitset asiakasnumeron. Sen löydät helpoiten kirjeestä, jonka olet saanut kotiisi tällä viikolla. Numeron löydät myös kanta-asiakaskortista tai laskusta. Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa palveluumme, syötä sinne asiakastunnuksesi ja postinumerosi. Sen jälkeen voit luoda käyttäjätunnuksen ja salasanan. Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi.

Mikä ero on asiakasnumerolla ja käyttäjätunnuksella? Asiakasnumeroa tarvitset kirjautuessa vain kerran. Sen avulla sinut tunnistetaan tilaajaksi ja voit luoda itsellesi oman käyttäjätunnuksen (sähköpostiosoite), joka on mukavampi muistaa.

Pitääkö sivuille kirjautua joka kerta uudestaan? Ei tarvitse. Kirjautuminen pysyy tietokoneen tai kännykän muistissa, ellei verkkoselaimessasi ole asetuksia, jotka pyyhkivät selaimen sulkiessasi kirjautumistiedot pois.

Kun kommentoin juttuja kirjautuneena, näkyykö käyttäjätunnukseni (sähköpostiosoitteeni) muille lukijoille? Ei näy. Edes toimitus ei normaalisti näe, kuka juttuja kommentoi. Tiedot selvitetään vasta, jos siihen on erikseen syytä.

Mitä jos unohdan salasanan? Sivustolta löytyy "Unohditko salasanan" -toiminto, joka on tuttu kaikille erilaisten verkkopalvelujen käyttäjille.

Onko verkkosivuilla nyt sama sisältö kuin näköislehdessä? Ei ole. Näköislehti on sama kuin paperilehti, sähköisenä versiona. Julkaisemme paperilehden juttuja verkkopalvelussamme, mutta lehti ja verkko ovat erilaiset välineet. Paperisen lehden voi ottaa kahvipöytään ja linja-autoon ilman datayhteyttä. Paperilehdessä on sisältöä, jota verkosta ei löydy, kuten osa jutuista, mainoksia sekä tv-ohjelmatietoja. Verkossa taas on esimerkiksi videoita ja mahdollisuus kommentoida juttuja suoraan niiden yhteydessä. Verkon jutut päivittyvät sitä mukaa, kun uutistilanteet muuttuvat.

Jos tarvitset apua kirjautumiseen, soita asiakaspalveluumme numeroon 010 665 8987. Numero palvelee arkisin kello 8–17. Puhelun hinta on 0,088 euroa minuutilta, myös jonotusaika on maksullinen.


Kirjoita kommentti

Perustele, kirjoita selkeästi, älä vähättele ihmisiä, ÄLÄ HUUDA. Pysy aiheessa ja muista käytöstavat. Kommentit luetaan ja tarvittaessa muokataan ennen julkaisua.

Meillä on nollatoleranssi alatyyliselle ilmaisulle, henkilöön käyvälle arvostelulle ja vihamielisyydelle. Emme julkaise kommentteja, joiden ainoa sisältö on negatiivinen mielipide vailla perusteluja. Jätämme julkaisematta myös ne kommentit, joissa ei lainkaan piitata oikeinkirjoituksesta kuten isoista alkukirjaimista tai välilyönneistä.

Kiitos etukäteen rakentavasta kommentistasi!

Etusivullamme juuri nyt: