Tienhoitokunnan puheenjohtaja Pentti Sinkko (oik.) ja varapuheenjohtaja Eero Grekula kuvailevat oloaan nyt helpoksi ja varmaksi. Pienelle tienhoitokunnalle sillan rakentaminen oli ponnistus.
Kuva: Lauri Niemelä
Pyhäjoen Yppärissä vihittiin tänään käyttöön Yppärinjoen ylittävä Grekulantien uusi silta.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin