Musiikkimaistiaisia: Kahen Ka­ha­vit: "En kai minä mikään ju­ke­bo­xi ole!" -Toi­mi­tuk­sen mu­siik­ki­ma­ku on melko laaja kä­si­tys, ar­vaat­ko kenen fa­ni­ku­va on Helin työ­pöy­däl­lä?

Yllätys pellossa: "Alkoi tuntua siltä, että ky­sees­sä on jotain pä­re­kat­to­nau­lo­ja suu­rem­paa" Näin kuvaa 115 so­ta-ai­kais­ta kra­naat­tia Ou­lai­sis­ta pel­los­ta löy­tä­nyt Veli Pekka Saari

Kurkistus Papinkadulle: Pik­ku-Met­so avat­tiin, vä­li­ai­kai­nen päi­vä­ko­ti ei poista päi­vä­hoi­to-on­gel­maa Ou­lai­sis­ta

Katso video: Per­so­nal trainer -guru Riku Aalto evästää kou­kut­ta­vaan kun­toi­luun

Kuntoilun ei tarvitse olla totista puurtamista, vaan siitä voi nauttia, kannustavat Taukokankaan fysioterapeutit Teemu Sorvoja, Sonja Samanen ja Matti Ikola. Riku Aaltoa pidetään paitsi personal trainer -alan uranuurtajana ja kouluttajana, hän on myös kirjoittanut kymmeniä hyvinvointiin liittyviä kirjoja. Taukokankaan hyvinvointipäivässä pääsi kokeilemaan joogaa, HIITiä, levypainojumppaa ja muita liikuntamuotoja Tiina Ikolan johdolla.
Kuntoilun ei tarvitse olla totista puurtamista, vaan siitä voi nauttia, kannustavat Taukokankaan fysioterapeutit Teemu Sorvoja, Sonja Samanen ja Matti Ikola.
Kuntoilun ei tarvitse olla totista puurtamista, vaan siitä voi nauttia, kannustavat Taukokankaan fysioterapeutit Teemu Sorvoja, Sonja Samanen ja Matti Ikola.

Punttitreeni, lenkkeily ja mikä tahansa liikunta antaa eniten, kun muistaa muutaman niksin. Avainsanat ovat lepo, ravinto ja liikunta, joiden suhteellisuusteoriaan johdattaa videolla Suomen personal trainer guruksikin kutsuttu oululainen Riku Aalto.

Aalto jakoi hyvinvointiaakkosia Taukokankaan hyvinvointipäivässä, jossa juhlistettiin samalla uuden kuntosalin avajaisia.