Työ­mi­nis­te­ri Mart­ti­nen Ou­lai­sis­sa: "Me kyllä nous­taan tästä, vaikka aika on ollut han­ka­la"

– Me kyllä noustaan tästä, vaikka aika on ollut hankala. Tähän me uskotaan myös työ- ja elinkeinoministeriössä. Työllisyys jatkaa kohenemista loppuvuonna ja ensi vuotta kohti. Tässä tulemme tekemään kaiken voitavan ja tukemaan alueita myös paikallisesti, työministeri Matias Marttinen vakuutti Oulaisissa.
– Me kyllä noustaan tästä, vaikka aika on ollut hankala. Tähän me uskotaan myös työ- ja elinkeinoministeriössä. Työllisyys jatkaa kohenemista loppuvuonna ja ensi vuotta kohti.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Pyhäjokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Pyhäjokiseudun pelit

Pelaa Pyhäjokiseudun digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä