Ou­lais­te­lais­ta pa­hoin­pi­del­tiin Haa­pa­ve­del­lä – Mies tuo­mit­tiin itsekin pa­hoin­pi­te­lys­tä ja naisen hal­ven­ta­mi­ses­ta

Haapavesi
-
Kuva: Teija Soini

Kahden miehen välinen suukopu äityi molemminpuoliseksi pahoinpitelyksi Haapavedellä viime vuoden heinäkuussa. Oulun käräjäoikeus luki viime viikolla tuomiot autossa alkaneesta nahistelusta.
Annetusta tuomiosta käy ilmi, että oulaistelainen  mies oli kahakassa enemmänkin saamapuolella.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Pyhäjokiseutu Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Pyhäjokiseudun pelit

Pelaa Pyhäjokiseudun digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä